Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.
Bel ons: 085-0150037
  • Gratis verzending vanaf € 35 (NL)
  • Gediplomeerd drogist
  • 20 jaar ervaring
  • Levertijd: voor 17:00 uur besteld, morgen in huis

Verzenden en Retourneren

1. Leveringswijze

Al uw bestelde producten worden met zorg voor u verpakt.
Indien noodzakelijk voor een veilig transport worden de dozen afgevuld met vulmateriaal.
U krijgt uw bestelde producten geleverd in stevige kartonnen dozen.
Deze worden op het door u opgegeven afleveradres bezorgd.
Wij verzenden met PostNL

Avondbezorging
Avondbezorging is mogelijk, echter uitsluitend op dinsdag en donderdag.
Voor avondbezorging worden extra kosten (€ 2,00) berekend.

Afhalen
Afhalen in Enschede is mogelijk, echter alleen na bestellen en betalen via onze web-site.
Wij nemen contact met u op wanneer u uw bestelling kunt afhalen.

2. Leveringskosten

Verzendkosten Nederland
Tot € 35,00 € 4,95
Vanaf € 35,00 Gratis

U kunt weer terug naar de shop om uw bestelling aan te passen.
Als een bestelling in meerdere leveringen moet plaats vinden worden geen extra kosten berekend.
Voor avondbezorging wordt € 2,00 extra berekend


Voor zendingen naar het buitenland, echter binnen Europa, worden de volgende kosten in rekening gebracht.

Verzendkosten Buitenland tot € 100,00 vanaf € 100,00
België
Duitsland
BE
DE
€ 6,95 Gratis
Luxemburg
Danmark
France
Italy
Austria
Spain
United Kingdom
Sweden
LU
DK
FR
IT
AT
ES
GB
SE
€ 12,50 € 7,95
Alle andere landen binnen Europa
All other countries within Europe

- 2 kg € 18,50 - 2 kg 16,95


Zendingen buiten Europa alleen na overleg, hiervoor worden de werkelijke kosten door berekend.

3. Levertijd

Wij streven er naar binnen 1 tot 3 (werk)dagen na ontvangst van uw betaling te verzenden. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen d.m.v. email.

4. Betalingen

U heeft de keus uit verschillende betaalmogelijkheden,

binnen Nederland:

  • iDeal, veilig online betalen via uw eigen bank.
  • Bankoverschrijving, de bankgegevens staan op de u toegezonden bevestigingsmail.
  • Creditcard, u heeft de keuze uit Visa en Euro/Mastercard.
  • PayPal
  • Betaal na ontvangst (Afterpay), hier worden wel extra kosten van € 1,95 berekend.
    Dit is mogelijk vanaf een bedrag van € 25,00


buiten Nederland:

  • Creditcard, u heeft de keuze uit Visa en Euro/Mastercard.
  • Mister Cash
  • Giropay
  • Sofortbanking
  • Meastro
  • PayPal
  • Bankoverschrijving, de bankgegevens staan op de u toegezonden bevestigingsmail.
  • Heeft u een Nederlands bankcontact? Dan kunt u mogelijk betalen met iDeal, veilig online via uw eigen bank.

5. Retourneren

Alle artikelen kunnen op basis van de Wet "kopen op afstand", binnen 14 werkdagen na ontvangst ongebruikt, onbeschadigd en, indien mogelijk, in de originele verpakking geretourneerd worden. Indien goederen van het herroepingsrecht worden uitgesloten, wordt dat nadrukkelijk aangegeven. Kosten van retourzending zijn voor rekening van de klant.
Indien de geleverde producten bij ontvangst beschadigd blijken te zijn dient u dit binnen een redelijke termijn door middel van e-mail of telefonisch te melden. i-drogist.nl zal met u overleggen hoe te handelen bij beschadigingen. Indien, na overleg, wordt besloten de beschadigde artikelen te retourneren zal i-drogist.nl na ontvangst de portokosten van retour zenden vergoeden en het beschadigde produkt vervangen.
Neem voor het terugsturen van de goederen contact op met i-drogist.

6. Terugbetaling na retourneren en ontbinden overeenkomst

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.'

7. Garantie

Voor alle artikelen, indien van toepassing, geldt de door de fabrikant opgegeven garantietermijn. Deze verschilt per artikel.
Mocht een artikel defect raken binnen de gestelde termijn kunt u dit per e-mail of telefonisch melden.
i-drogist.nl zal met u overleggen hoe te handelen bij het claimen van garantie of dit zelf voor u afhandelen.
Bij het claimen van garantie dient u het aankoopbewijs te kunnen overleggen.

8. Klachtafhandeling

Alle door ons ontvangen bestellingen worden met de grootste zorg behandeld, mocht er desondanks iets fout gaan neem dan contact met ons op.
Contactgegevens vindt u op onze pagina met Contactgegevens .
Klachten en klachtafhandeling zullen per mail worden bevestigd.
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met de door u bestelde producten dan gelden de voorwaarden van de Stichting Webshop Keurmerk. Hierdoor bent u als consument goed beschermt.

9. Herroepen orderovereenkomst

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

Aan:
i-drogist
-------------
-------------
i-drogist@drogisterij.net

Ik deel u hierbij mede, dat ik onze overeenkomst betreffende
de aankoop van de volgende order: 
herroep.

- Besteld op
- Naam
- Straatnaam & huisnr:
- postcode:
- Woonplaats:
- [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

Of stuur een mail of brief in gelijke bewoordingen om uw order geheel of gedeeltelijk te herroepen.



Herroepingsrecht

Bij producten:

  1. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
  2. De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
    1. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.
    2. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
    3. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
    4. Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
  3. De consument kan een dienstenovereenkomst en een overeenkomst voor levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd gedurende minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
  4. De in lid 3 genoemde bedenktijd gaat in op de dag die volgt op het sluiten van de overeenkomst.
  5. Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
  6. Indien de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, loopt de bedenktijd af twaalf maanden na het einde van de oorspronkelijke, overeenkomstig de vorige leden van dit artikel vastgestelde bedenktijd.
  7. Indien de ondernemer de in het voorgaande lid bedoelde informatie aan de consument heeft verstrekt binnen twaalf maanden na de ingangsdatum van de oorspronkelijke bedenktijd, verstrijkt de bedenktijd 14 dagen na de dag waarop de consument die informatie heeft ontvangen.

Heeft u vragen ga dan naar onze pagina Contactgegevens

LiveZilla Live Help